Textos em português e esperanto. Tekstoj en la portugala kaj en Esperanto.

Obrigada por sua visita! Dankon pro via vizito!

sexta-feira, 12 de novembro de 2021

Ensaio _ Provludo


 

Ensaio

Cada existência é só um passo

na dança da eternidade.

Mas o que será que alcança

um passo de dança sem fim?


Aprendiz, então procuro

a luz que vive no  traço

que enlaça corações

em doce abraço irmão,

e vou desfazendo assim

os laços piores de mim. 


Provludo

Ĉiu ekzistado: unu paŝo

en la danco de eterneco.

Sed kion do atingas

la dancpaŝo senfina?


Memlernanto, do mi serĉas

la lumon vivantan en la strio,

kiu la korojn kunligas

en dolĉa brakumo frata,

kaj mi ekmalfaras tiel

miajn nodojn plej malicajn.


Juiz de Fora, 12/11/2021.

Maria Nazaré Laroca


7 comentários:

Paulo P Nascentes disse...

Ĉiam kreema kaj originala aliro al tiklaj temoj. Dankon!

Guaracy disse...

👍👏💫💚

Lírica disse...

Al mi tre plaĉas vian lirikan flankon, amikino kara.
La realaĵo jam sufiĉas por vundi nin. Lirikaj versoj funkcias kiel kuracilo al la animo

Saulo, la Zamenhofido. disse...

Bela poemo, simpla, priskribanta la homan marŝadon al Dio.

Blogdopaulo disse...

Chiu pashanto sur la vivovojo estas memlernanto. Sed ne chiu sukcesas dum la pashado verki tiajn belajn versojn.

Simplesmente mulheres disse...

É verdade!! Eu sinto que está de raciocinada provocou em mim uma enorme transformação.

Simplesmente mulheres disse...

Estou recomeçando meu blog, TUDO QUE ME CONTARAM. Não sei se poderei recupera- lo.
Mas se não puder , ainda há muita coisa a contar.
Meu novo computador, que comprei há pouco , esta desconfigurado. Mas na 3a. vem uma pessoa de confiança para avaliar o quê quero !