Textos em português e esperanto. Tekstoj en la portugala kaj en Esperanto.

Obrigada por sua visita! Dankon pro via vizito!

terça-feira, 17 de agosto de 2021

VOZES DO ESPÍRITO _ VOĈOJ DE LA SPIRITO

 


VOZES DO ESPÍRITO

(Mensagem de O Espírito, psicografada por Francisco Cândido Xavier em 1981.)

Deus é meu Pai.

A Natureza é minha Mãe.

O Universo é meu Caminho.

A Eternidade é meu Reino.

A Imortalidade é minha Vida.

A Mente é meu Lar.

A Verdade é meu Culto.

O Amor é minha Lei.

A Forma em si minha Manifestação.

A Consciência é meu Guia.

A Paz é meu Abrigo.

A Experiência é minha Escola.

O Obstáculo é minha Lição.

A Dificuldade é meu Estímulo.

A Dor é meu Aviso.

A Luz é minha Realização.

O Trabalho é minha Bênção.

O Amigo é meu Companheiro.

O Adversário é meu Instrutor.

O Próximo é meu Irmão.

A Luta é minha Oportunidade.

O Passado é minha Advertência.

O Presente é minha Realidade.

O Futuro é minha Promessa.

O Equilíbrio é minha Atitude.

A Ordem é minha Senha.

A Beleza é meu Ideal.

A Perfeição é meu Destino.

       O Espírito


VOĈOJ DE LA SPIRITO

(Mesaĝo diktita de La Spirito al Francisco Cândido Xavier, en 1981.)

Dio estas mia Patro.

La Naturo estas mia Patrino.

L’ Universo estas mia Vojo.

L´Eterneco estas mia Regno.

La Senmorteco estas mia Vivo.

La Menso estas mia Hejmo.

La Vero estas mia Kulto.

L’ Amo estas mia Leĝo.

La Formo mem estas mia Manifestiĝo.

La Konscienco estas mia Gvidilo.

La Paco estas mia Ŝirmejo.

La Sperto estas mia Lernejo.

L’ Obstaklo estas mia Leciono.

La Malfacileco estas mia Stimulo.

La Doloro estas mia Avizo.

La Lumo estas mia Konkero.

La Laboro estas mia Beno.

L’ Amiko estas mia Kunulo.

La Kontraŭulo estas mia Instruisto.

La Proksimulo estas mia Frato.

La Batalo estas mia Ŝanco.

La Pasinteco estas mia Averto.

L’ Estanto estas mia Realaĵo.

L’ Estonteco estas mia Promeso.

L’ Ekvilibro estas mia Sinteno.

L’ Ordo estas mia Ŝlosilvorto.

La Beleco estas mia Idealo.

La Perfekteco estas mia Destino.

           La Spirito


3 comentários:

Lírica disse...

Jen saĝa resumo pri la esenco de la vivo!
Dankon, amikino kara!

Blogdopaulo disse...

Tuta traktajho pri la senco de la vivo!

Adonis Saliba disse...

Certe tiun preĝon mi faros dum niaj lecionoj de SEKVU (Spiritisma Esperanto-Kurso), kiu okazas ĉiusabate matene. Dankon pro la grava kaj bela kontribuo.